Βιβλιοθηκη

  • 3 (3)
  • 4 (7)
  • 5 (2)
  • 3 (1)
  • 4 (1)

Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Σεξ και απο τις δυο μεριες

Ειμαι 25 χρονων . Στην Υδρα το καλοκαιρι γνωρισα μια πενηνταρα πολυ ωραια γκομενα Αυστριακη. Ειχε νοικιασει δωματιο . Την γαμησα  ειχα καβλωσει πολυ της εγλυψα το μουνι και ας ειτανε μεγαλη πως εκανε απο την καβλα δεν λεγεται. Εχυσα εκανα ενα ντους μαζι της και πηγαμε για δευτερο γυρο. Την γαμησα απο τον κολο. Φωναζε ! Οτι μου κανεις μου αρεσει ελεγε. Την τρελανα απο πισω γιατι ειχα χυσει τη μια στο μουνι της μεσα , και μετα στον κωλο της την γαμουσα πολυ ωρα .
Τελεια ητανε .


Ελενα.
Πηγαινα με ενα μεγαλο παντα μου αρεσαν οι μεγαλοι ηθελα να δω πως θα ειναι. Με γαμουσε καθως μου ζηταγε να δεχτω να φερει ενα φανταρο γνωστο του να με βλεπει να γαμιεμαι και να κανουμε μαζι 69 ηθελε λεει να βλεπει τον πουτσο του να μου μπαινει. Μεσα στη καβλα δεχτηκα. Συναντηθηκαμε . Μεχρι να φυασουμε στην γκαρσονιερα ο φανταρος με αγκαλιαζε με φυλαγε σε ολο το δρομο. Στην γκαρσονιερα ειχαμε και οι τρεις μεγαλη καυλα. Μου τον δωσανε τσιμπουκι και οι δυο . Εκανα οπως ηθελαν 69 με τον μεγαλο , αλα αυτο που δεν περιμενα ηταν οτι ο φανταρος με γαμησε απο τον κολο. Ουρλιαξα νομισα οτι θα πεθενα συγκλονιστικο.! μετα μου αρεσε .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου