Βιβλιοθηκη

  • 3 (3)
  • 4 (7)
  • 5 (2)
  • 3 (1)
  • 4 (1)

Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Σεξουαλικες ιστοριες και βλακειες

Κωστας .
Εγω ολα  τα παραξενα δεν τα παω καθολου τα  καταλαβαινω για βλακειες . Εγω με το κοριτσι μου κανω παντα το κλασικο που λεμε και ποτε μου δεν εκανα παραξενιες και κουταμαρες . Μου λεει και το κοριτσι μου το ιδιο με μενα . Ενταξει δεν ημουνα ο πρωτος στη ζωη της τα ειχε με εναν για ενα μικρο διαστημα, που δεν τον αγαπουσε . Εγω γνωρισα πριν απο εκεινη οχι και τις πολλες , ειχα παει και μερικες φορες με κοινες γυναικες, ενταξει εχω πειρα.
Με ρωτησε μια φορα μονο το κοριτσι μου τι γνωμη εχω για τις λεσβιες και τι θα εκανα αν μου ελεγε καποιος οτι εκεινη ειναι λεσβια . Μονο χαστουκι που δεν της εδωσα . Της λεω τι δουλεια εχεις να βαζεις εσυ στο μυαλο σου τετοια πραγματα . Μου λεει εχεις δικιο . Οι λεσβιες της λεω ειναι παλιογυναικες οι πουτανες ειναι ενταξει κανουνε ενα επαγκελμα εχουνε δικαιωμα να βγαζουνε το ψωμι τους. Ενω οι αλες γιατι τα κανουνε αυτα που και εγω δεν ξερω τι κανουνε. Μου λεει το κοριτσι μου δικιο εχεις. Αν μου ελεγε λεω καποιος οτι εσυ εισαι λεσβια θα τον σκοτωνα. Μου λεει καλα λες. Τελος παντων το αναφερω για να δειτε ποσο τεριαζουν οι αποψεις μας και οτι σε ολα συμφωνουμε . Ετσι πρεπει να ειναι ενα ζευγαρι για να ειναι ευτυχισμενο.
Ειδα στη σελιδα σου αυτα που σου στελνουνε , και λεω τι βλακειες κανουνε . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου